pondelok 18. januára 2016

Mačkotepláky

   ,,Stará?", začína klasický chat s mojou ségrou, ktorý znamená, že asi čosi bude odo mňa potrebovať Toto pomenovanie sme si akosi obľúbili a najdecentnejšie vyznie, keď na mňa kričí v dave oblečená za paničku :). ,,Potrebovala by som Jankovi zašiť diery na teplákoch....", píše ďalej. "OK", odpisujem s nadšením....

   Najprv som chcela diery na kolenách prešiť s obyčajnou čiernou teplákovinou, ale potom som našla kúsoček zvyšku z krásneho úpletu, z ktorého som šila čiapku a nákrčník pre kámoškinu dcéru (súprava ešte voľná TU). Bola to fakt vydarená látka, škoda, že farebne nie moc pre chlapcov, ale na teplákoch sa kúsok ružovej stratí. Mačky sú v poslednej dobe akosi IN a neviem či všetky deti, ale naša malá ich zbožňuje. Mačky som vystrihla a predšila si ručne na miesta, kde boli diery. Potom len prešila cik-cakovým vzorom. Celkom vydarené, hm?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára