utorok 22. decembra 2015

DIY vianočný baliaci papier

   Tento nápad mi preletel hlavou pri vykrajovaní medovníčkov. Čiernobielu kombináciu zbožňujem a myslím, že bude vždy "in". Mala som doma klasický balíkový baliaci papier a s čiernou fixou som naň poobkresľovala obrysy vykrajovačiek. Napadlo ma, že by obrázky ani nemuseli byť tak nahusto alebo len z jednej strany darčeka, takže by sa obkreslili už na zabalený darček. Keby bola Rebeka väčšia, mohla by mi pomôcť a nahovorila by som jej, že papier potom pošlem Ježiškovi a on doň zabalí darčeky, takže čím viac nakreslí, tým viac bude darčekov, ha ha...

   



Balíky som previazala dvoma zamotanými akrylovými bavlnkami (papierové som nezohnala) a ozdobila vetvičkami.











1 komentár:

  1. To je úžasný nápad. Škoda, že je druhá půlka ledna. Snad to do příštích vánoc nezapomenu.

    OdpovedaťOdstrániť