nedeľa 7. decembra 2014

O mne, o nás, o tomto blogu...

   
   Volám sa Maťa a baví ma, keď môžem do niečoho "šťuchnúť"...  


   
   V preklade - jednou z mojich najobľúbenejších činností je tvorenie v akomkoľvek slova zmysle, teda napr. pečenie (nie varenie!), maľovanie, zdobenie. A keďže sa v mojom albume začali hromadiť fotky mojich výtvorov, rozhodla som sa o ne podeliť.
   Kreativita je moja obľúbená vlastnosť "na mne" a vďaka nej nepoznám nudu (aj vďaka mojej malinkatej dcérke Rebeke). S mnohými nápadmi mi pomáha môj Daniel - teda, iba ak ide o nejakú čisto chlapskú záležitosť, ako napr.prenesenie starej skrinky vhodnej na zrepasovanie od kontajnera domov :)


   
   Už ako malá som rada maľovala, v škole som sa vždy dobrovoľne hlásila k funkcii nástenkarky :) . Môj šijací stroj mi priniesol otec z Nemecka, keď som mala 13 rokov a mám ho dodnes, uff... Okrem toho doma stále mením a premiestňujem doplnky alebo ich nejakým spôsobom pretváram na novšie.
   Mojím najvernejším kamošom je psík Fredy, ktorý mi je v pätách všade kam sa pohnem (na obrázku s bráškom Alinkom, ktorý je už v psom nebíčku).



   Každú zimu trávime vo Švédsku u Danielovej rodiny. Práve  tam čerpám inšpiráciu, pretože škandinávsky dizajn je niečo, v čom som sa našla. Fascinuje ma jeho minimalizmus, využívanie prírodných materiálov a jedinečnosť, ktorú vidím v čistých líniach a kombinácii starého s novým.





   Zbožňujem more, slnko, cestovanie a zvieratá. Mojim najväčším snom je výprava za veľrybami do Nórska.
   Ďakujem, že ste ku mne nakukli a budem vďačná za každý feedback.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára