nedeľa 30. novembra 2014

Kúzlo Vianoc


   Vianočné trendy sa menia z roka na rok podobne ako móda, ale klasickou červeno-bielou kombináciou v dekorácii, si myslím, že človek nič nepokazí. K tomu vôňa ihličia, perníkov,vianočného punču a rodina pokope pre mňa znamenajú dokonalú vianočnú atmosféru  :)

   Vyrobiť si svoj adventný veniec nieje žiadna veda. Ako základ uprednostňujem prútený venček, ktorý sa dá zohnať vo veľkoobchode s kvetinami. Na ten lepiacou pištoľou prilepujem drobné ozdôbky a držiaky na sviečky. Ihličie musí byť, takže som ho do venčeka len pozapichovala. Tento veniec som chcela jednoduchý a myslím, že sa podaril, vyzerá celkom elegantne.



   Vianočný oblek si zaslúžia aj kvety v črepníkoch. Hlavne vianočný kaktus veľmi pekne vynikol v okne, keďže nestihol do Vianoc rozkvitnúť :)

Nastrihala som moje staré ľanové nohavice a navliekla do nich kvetináč. Potom som ho obviazala mašličkami,stužkami, drobnými vianočnými guličkami alebo ozdôbkami.





   Okrem klasickej vázy plnej ihličia sú aj rôzne iné možnosti dekorácie, napríklad malé akvárium, zaváraninová fľaša alebo misa na ovocie. Mňa v kvetinárstve očarila táto sklenená váza s dreveným rámikom. Na dno som nasypala červené dekoračné kamienky a doplnila vianočnými guľami, ihličím a šiškami (tie som nastriekala bielym sprejom). Nič nepokazia morské doplnky, napr. biele mušle, hviezdice, kamene.



    No aj tak, najkrajšími vianočnými ozdobami boli naši hafani :) HAF!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára