štvrtok 22. októbra 2015

Najlepšie cookies

   Tak som si na ne po dlhej dobe spomenula, že by Rebeke chutili...Upiekli sme si takú menšiu dávku, so sladkým to nepreháňame, ale neodpustíme si.



   Pamätám si na moje prvé cookies, kým som prišla k tomuto receptu, skúšala som mnohé a vyšli mi nejaké podivné tvrdé a sladké placky. Časom som sa naučila, že recepty spoza mláky treba brať trošku s rezervou a hlavne ubrať cukor.


   Dajú sa piecť aj s ovsenými vločkami, s nasekanou horkou čokoládou, lentilkami, orechmi, všetky mám odskúšané, ba dokonca aj s kakaom.


Cookies-ky sú 10-minútová záležitosť, tákže ráno si vyložíme maslo a vajko.

Potrebujeme:
85g masla
80g kryšt. cukru alebo trstinového
1 PL mlieka
1 lyžička PDP
150g hl. múky
1 vajíčko

Ručným mixérom vymiešame maslo s cukrom. Pridáme vajíčko a mlieko a ručne primiešavame preosiatu múku s práškom do pečiva. Cesto nemiešame dlho, len kým sa nespojí s múkou. Rozdelíme si ho na 9 guličiek, rozložíme na plech s papierom na pečenie. Ozdobíme a pred pečením ešte guličky trochu pritlačíme dnom pohára. Dáme piecť na cca 11-15 min. do vyhriatej rúry na 170st.


Oh yeaah, this is it!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára