piatok 14. marca 2014

Jarné prebúdzanie

     Na jar sa rodí nový život, kvitnú prvé kvietky a pre tých,čo sa nevedia dočkať,kedy skončí zima je jar dobrým znamením, že leto je v nedohľadne. Ja som si troška jarnej atmosféry chcela priniesť domov a vysadila som si malú veľkonočnú záhradku.



Pre šikovné ručičky ponúkam postup:
 
   Na našej tržnici ponúkali rozmanitý výber jarných cibuľovín, ja som vybrala narcisy a hyacinty. Vhodný je aj krokus alebo tulipány. Do kvetináča som namiesto kamienkov nastrihala geo textíliu, aby hlina cez dierky neunikala.


   Cibuľky opatrne,aby sme nepoškodili korene, poukladáme do kvetináča a prázdne miesta doplníme hlinou.  Na ozdobenie som použila dekoračnú slamu, ktorú som len omotala okolo kvietkov. Časom, keď narcisy rástli, som ju omotávala vyššie, aby sa kvietky neohýbali. Do hliny som ešte zapichla zopár vysušených konárikov bahniatok a veľkonočnú pipku :-)


   
Ďalšiu "záhradku" som robila do menšieho akvária,ale tu som naspodok naukladala okrúhle kamene, pretože voda nemá kam odtekať.


Kvetinkám sa darilo vnútri veľmi dobre, no vďaka izbovej teplote rýchlo rástli, preto je skôr vhodnejšie uložiť ich na chladné miesto a budú robiť radosť aj niekoľko týždňov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára