sobota 14. novembra 2015

Kočárový "remake"

   V poslednej dobe som akosi zanervrela na ružovú, kedysi moju najobľúbenejšiu farbu. Tak sa niekedy pýtam sama seba, prečo je ružová pre dievčatá a modrá pre chlapcov? Keď sa Rebeka narodila, mala som pre ňu samé ružové veci - krikľavo ružové, fialovo ružové alebo staroružové... Postupom času som začala nakupovať oblečenie v neutrálnych farbách a najmä teraz na jeseň sa mi celkom  páči okrová, hnedá, sivá.... No ale tento blog nie je o móde. Chcela som tým len povedať, že som postupne ružovú vymazala nie len zo skrine. A netuším na ako dlho :)


Rebeke sme kúpili ten najlacnejší detský kočiarik, že ak sa s ním nebude hrať, nebude mi to ľúto. Lenže ona si ho úplne zamilovala. Už v obchode som si povedala, že ak ju bude baviť, ušijem jej doň novú vložku na bábiku. A nezostalo len pri šití, ale celý sme ho prestriekali na matnú čiernu. Tak keď už, tak poriadne...

 
    Modelka opäť nesklamala a trošku mamine zapózovala.







Pusinka musí byť...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára