pondelok 30. novembra 2015

24 balíčkov

   Je úžasné ako sa môžeme prostredníctvom detí vrátiť naspäť do detstva a prežívať ho s nimi. Už si ani nepamätám, kedy som naposledy otvárala okienka na adventnom kalendári. Rebeka je už mladá slečna, ktorá vníma čo sa okolo nej deje a páčila sa mi predstava, že každý deň po raňajkách si rozbalí maškrtu a kým sa jej bude rozplývať na jazyku, vysvetlím jej, že pri poslednej príde Ježiško a ak bude dobré dievčatko, prinesie jej darček.
   Ja sa tento rok teším na sviatky ako ešte nikdy, a to hlavne pre dve malé iskričky v jej očiach, keď uvidí stromček, svetielka a snáď aj sneh :)




   Z bambusových palíc som postavila jednoduchý stromček, ozdobila svetielkami a do balíčkov zabalila detské čokoládové cukríky. Počas balenia si moja pomocníčka nacvičovala otváranie cukríkov.






 
   Pri fotení bolo oveľa jednoduchšie mať ju pred objektívom ako vedľa mňa s prštekmi na fotoaparáte :) Ale veď ona je snáď rodená modelka, takže sme boli raz-dva hotové. Dnes ešte netuší, čo sa v balíčkoch skrýva, no zajtra ráno otvárame jednotku!





      Tak čo, Vy máte?  Ak nie, tak šup - šup a odpočítavame :) 

1 komentár:

  1. Tak to je fakt krásne, kde chodíš na tie nápady? Aj Janko by sa takému potešil. Šikovná sestrička :-)

    OdpovedaťOdstrániť