sobota 2. mája 2015

Na želanie pre Ninku

   Moju háčkovaciu kariéru zakončujem darčekom pre našu Ninku :)
Na konci príspevku pridávam návod na háčkovanú šatku.



Pre začiatočníčku ako som ja, ktorá sa učila háčkovať podľa videí na youtube bol návod na šatku veľmi vysoký level. Hľadala som na internete rôzne vysvetlenia a postupy. Veľakrát som sa stretla s tým, vraj, keď sa človek naučí háčkovať, už to nezabudne. Fakt, po pár páračkách to išlo od ruky :)


Modelka bola spokojná a ja sa spokojne môžem po večeroch začať venovať novej knihe.


 Na uháčkovanie šatky a čiapky som použila batikovanú bavlnku Alize Bella zo 100% nečesanej    bavlny. 



    Návod: začiatok pri jednotke - 7x RO, 1x DS, 3x RO, 1x DS, otočíme,
3x RO,7x DS popod 3RO z predchádzajúceho radu, 1x DS do stredového DS, 7x DS popod 7RO z predchádzajúceho radu, 1x DS do 4 RO z predchádzajúceho radu,
otočíme, 7x RO a pokračujeme podľa schémy








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára