nedeľa 7. decembra 2014

Od kontajnera do spálne...

A tu je jedna z tych "kontajnerových" krások, s ktorou mi pomáhal môj drahý. Na prvý pohľad možno kus starého nábytku, ale hneď som vedela, že u mňa má šancu a dostane nový život.



   Momentálne zimujeme už druhý rok vo Švédsku a musím uznať, že švédsky dizajn je jedinečný a u mňa vyhráva na plnej čiare. A keď je tým človek obklopený a všade naokolo vidí túto čistú jednoduchosť a má v sebe aspoň trošku dizajnérskeho ducha, úplne ho tento štýl opantá.

Takže komoda (mimochodom pôvodom z Rumunska) dostala pololesklý biely náter s čiernymi úchytkami v škandinávskom prevedení. No najprv sme obrúsili starý náter.


A tu je výsledok:














4 komentáre:

  1. Maťa tak tá je krásna, vidím, že si tiež taký od kontajnerový zberač :)
    Na tú singerku sa chystám aj ja, som zvedavá aký bude výsledok.
    Teším sa na ďalšie príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martinka,to je ale prekraasna komoda :) mimochodom,vyhrala si u mna darovacku o moju knihu,tak kuk na blog a posli mi adresku :) dakujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, dokonalá premena, klobúk dole. :)

    OdpovedaťOdstrániť