pondelok 1. februára 2016

Ak chceš byť princeznou....

   ...potrebuješ korunku, predsa! Nikdy som nebola tak veľmi kreatívna, pokiaľ sa nenarodila moja princezná. Je až neskutočné, koľko veľa nápadov mi pri nej prejde hlavou, lebo potrebuje toto a tamto a také ako predávajú sa mi nepáči, alebo to má každý :). Na jej prvé narodeniny som ručne šila korunku z filcu s číslom "1" (príspevok z oslavy TU). No už dlhšiu dobu som plánovala vyrobiť jej ďalšiu, keďže hlavička rastie, a tak som zo zvyškov látky bez návodu a strihu len tak od oka ušila prvú a sama som ostala prekvapená a vravím si: "Wau, tá sa podarila!" Tak aby sme mali aj na striedačku alebo pre kámošku, ušila som ďalšiu a zistila som, že ma to celkom baví. Ten pocit vidieť výsledok a byť s ním spokojná... No a tak mám novú záľubu, ale na zozname mám ešte veľa vecí a plánov, ktoré potrebujem stihnúť, kým príde jar, takže je sa na čo tešiť!

Korunky sú v mojom eshope na sashe, KUK.










          A kým som dopísala príspevok, vznikla ešte jedna - veď som zabudla na moju obľúbenú čiernobielu kombináciu...



2 komentáre:

  1. Maťuš super sú! Potrebujem tú žltú jednoznačne pre sesterkinu malú;) Robíš čo Ťa baví a je vidieť, že s láskou. Máš zlaté, šikovné ručičky!!! Len tak ďalej:)

    OdpovedaťOdstrániť